به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " جلسه ساماندهی تابلو های حرف پزشکی و همچنین نظارت بر تبلیغات پزشکان در محل دفتر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.
در این جلسه که دکتر علی دهقان؛ معاون درمان دانشگاه، دکتر سادات اخوی؛ رییس سازمان نظام پزشکی استان، دکتر حایریان؛ منتخب سازمان نظام پزشکی و دکتر حسینی زاده؛ رییس اداره نظارت بر درمان معاونت حضور داشتند در خصوص ساماندهی اندازه و متن تابلوهای حرف پزشکی و نحوه نظارت بر تبلیغات پزشکان به بحث و تبادل نظر پرداختند..
در ادامه حاضرین با اشاره به نقش نظارتی معاونت درمان دانشگاه و اهمیت سازمان یافتگی تابلو ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود بر اساس قوانین و مقررات موجود در این زمینه پرداختند و در پایان تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

چهارشنبه 24,ژوئن,2026